Monday 24 October 2011

Már megint éjfél múlt és már megint nem érdekel. Pedig reggel 7 óta fent vagyok, talpon - tényleg lyukasra jártam a zoknim a házban.




Azt hiszem írtam, hogy november 17.-re vettem még meg anno október elején a jegyem haza, csak egy hétvégére. Amiből mostanra kissé hosszabbra sikerülő hazamenetel ígérkezik és már nem is november 17.-re. Ma raktam át a járatom 18.-ra :D Ne kérdezzétek meg miért ért ez nekem 30 fontot, de ez a csütörtöki nap a jelen szituációt tekintve, s azt, hogy épp egy csütörtöki nap mondjak búcsút az én Angliámtól valahogy szúrta a szemem és tudatom. Bogaras lettem. Tudtam én. A sok csokis keksztől lehet ez, pedig a csokit nem is szívlelem igazán... A másik ok kellemesebb. Zsófiám rám dobott egy emailt pont ma, pont mikor szükségem volt egy jó hírre :) Lazán közölte, ő szívesen eljön és segít az utolsó hetemben. Plusz talán ez az utolsó ilyen alkalom, hogy ezen körülmények között, s ilyen S.O.S. jó időzítéssel látogasson ide és töltsön velem egy kis időt Angliába. Előtte való szombaton érkezik, tehát majdnem egy teljes hetet itt lesz, aminek én iszonyúan örülök!



A hétvége olyan szörnyen lassan telt, s olyan szörnyen sokan voltak a házba... s olyan szörnyen sokat voltam a gépem, hallgattam zenét, olvastam blogot, ilyen-olyan lomot Neten, néztem X-factort, csavartam ki a bokám, ettem jégkrémet kólával és szelektáltam.. A legutóbbit sokat. Papírt, motyót, bigyót, ruhát nem, az tilos! gondolatot, feladatot, képeslapot, ötletet és mi egy mást. Lefáradtam a konkrét 4 fal között. Volt egy pár sokkoló momentum... leírom, mert egy percre ténylegesen kerülgetett a rosszullét. Mi mást tettem-vettem volna, a gép felett roskadtam, cikkeket olvastam meg ezt-azt. Szokásos. Emma felkiált, hogy most azonnal menjek le! Reakció : De vasárnap? Oks, lecammogok a lépcsőn, a rossz térdem jön utánam, bemegyek a dolgozóba, ahol Emma pislog a facebook profilja felé. A képernyőn egy erősen pirosfejű bébi. Újszülött. Csukott szem, sapi, pólya..minden. S meséli, hogy van egy házaspár barátjuk, akiknek az elmúlt hónapban halt meg a babájuk, még születés előtt. Az anyukának halva kellett világra hozni a kicsit. Elég tragikus lehetett az egész család számára, nem hogy véghez vinni. Szörnyű. S ekkor mutat rá a babára a képernyőn és mondja : "Ez az a baba." Kirázott a hideg. Egy cikk címként bevillanó kép : Hallott bébi facebookon. Nem is tudom, szerintem brutális ilyen közzé tenni. Persze a legnormálisabb embereknek igazán csak közeli ismerősök vannak facebookon, mint barátok, én is igyekszem ezen lenni, de még akkor is.. Szülő jómagam még sosem voltam, átélni csak annyira tudom ezt, amennyire tőlem telik. A történet a facebookos lépés nélkül is a hideget rázta ki belőlem. Engem sokkolt.



Aztán kis desszertként .. : Oli hozzám vágott egy jégkrémet a héten. Mint ne mondjak, hideg volt... Aztán az iPad-et visszaküldtem, mivel otthon inkább lecserélem ezt a haldokló laptopot és csak megleszek érintőképernyős mennyország nélkül... Lassan sikerült elmondani mindenkinek, aki számít, hogy hazamegyek. Ki hogy fogadta. Bár a szemrehányásokat még mindig nem szeretem... Zsófival és Magdival annyit kommunikáltam, hogy nem győznék hálálkodni. Tanácsadóimmá nőtték ki magukat. :) Adammal lefixáltunk egy vacsit csütörtökre. Írtam listát arról, mi merre hány méter. A következő 2 hétben el akarok intézni mindent, hogy mire jön Zsófi már ne kelljen ezekkel bajlódni. Az iPhone lesz még nagy falat... 2 éves szerződést és egy betört képernyőt kell az Orange-hoz vinnem holnap. Wish me luck! Remélem nem akasztanak le rólam egy vagyont. Inkább ugrálok nekik bal lábon, ha kell a trambulin tetején kétszer is... Sárát folyamatosan zaklatom telón, de csak mert ő is :D kitaláltunk egy heti akciót, amiről remélhetőleg készülni fog egy kis vizuális összefoglalásos rész :) híztam 2 kilót. Így van ez, ha kétszer reggelizik az ember. :) Gondolom a lelki nyavaják, sok váltás egyebek miatt van ez az emésztési upside down... kifogás erre mindig lesz csajok...

Az elmúlt napok képekben ...............
rámegy a gatyád is üzlet..:)

 répa torta
 kávézó - emelet

 kávézó - kilátás
 -||-




3 comments:

  1. jaj ne a kissrác haja decuki

    na de a lényegre koncentrálva, bár kinek mi a lényeg ugye
    képeslapot kidobni?
    awh
    BŰN!
    bár én nagyon elfogult vagyok a képeslapokkal..szóval ezt a fenti sort ne is vedd magadra :D
    hajrá a kimagyarázással az orange-nál!
    neked a két kiló plusz az semmi, szal no para
    én is híztam a nagy depressziómba...de majd hnaptól fogyózom.de hnaptól is hnaptól... persze :)

    ReplyDelete
  2. Ez ilyen bad haird day kép :) Van ennél "jobb" is :)

    Képeslapok. Azokat nem dobtam ki, csak szelektáltam a holmijaimat, mi marad mi nem, felsoroltam miken mentem nagyjából keresztül, de ezeket nem dobtam ki. :)

    A telóról majd még írok, de eddig nem sok jóval szolgálhattak :S :'(

    Én nem vagyok depis azért :) Koránt sem :) Csak tudod, lelki hullámvölgyek mérsékelten :) Viszont - meglepő vagy sem - több a pozitív jellegű hatás, mint negatív. Sok jó ember van körülöttem. :)

    ReplyDelete