Wednesday 26 October 2011

4 comments:

  1. Ehhez nem szeretne az úrhölgy hozzáfűzni valamit?

    Z

    ReplyDelete
  2. Nem tudom mire gondolsz. Ez egy szam, amit belinkeltem, mert netezes kozben rabukkantam es regi kedvenc. Szoval ehhez sok mindent nem szeretnek vagy tudnek, mivel spontan jott, viszont a hozzaszolasodhoz igen. Szep szarkazmus csak nem ertem miert nekem szol :) Egyebkent, nem szeretem ha beceznek. :) Plane ha nem testhezallo. Egyebkent nem sokat mond el rolad a 'Z' alairas... de van egy olyan erzesem, hogy pont ez a cel... Azert orulnek, ha ilyen jellegu kommentekhez nyiltan felvallnank kik is vagyunk, ha mar en is ezt teszem itt a blogon.

    Koszonom.

    ReplyDelete
  3. Es mindenkitol elnezest kerek az ekezetek hianya miatt, de tortent egy kis malor a laptopommal tegnap este. Csok

    ReplyDelete
  4. nekem tetszik a vidi :)

    Alfi

    ReplyDelete