Tuesday 12 July 2011

Öleljetek meg!

Ma nekiindultam vásárolni - egy bikinin és egy másik darab nyári toppon múlt, hogy nem üres kézzel jöttem haza. Állítólag a környék egyik legnépszerűbb shopping központjába voltam, Cheltenham-ben. Ekkora csalódást.  Pedig nekem nincs lekötött vagy megrögzött stílusom – pöttyös, kockás, szolid, tarka-barka, szoknya, bunda bugyi, mindenevő vagyok. Ugyanúgy szeretem a szépet, mint a csúnyát, de az ízléstelenre ez már nem terjed ki. Azok a kollekciók, amiket sikerült csalódottan, de végigjárni (Next, Republic, Dorothy Perkins, Monsoon  stb) satnya infúzió shopaholic társadalomnak.
Ezt a picőt megláttam es megszerettem. Az 5-ös méret szorított, a 6-os pedig lötyögött. :’-O




6 comments:

  1. es nincs feles meret... ajh...

    ReplyDelete
  2. Nagyon cuki a cipő :) És végül melyik méretet vetted meg? Múltkor én is úgy voltam vele, h hiába volt költeni való pénzem, mégsem tudtam mit venni :S Pusszancs
    Edina xxx

    ReplyDelete
  3. Ott kellett hagynom, nincs mese. :( Kenyelmetlen cipot nem eri meg hordani... meg a fenti kepen ragyogot sem.. boo-hoo :(

    Puszillak! :)

    ReplyDelete
  4. Good girl :) Talán legközelebb.. pux

    Edina

    ReplyDelete