Tuesday 5 July 2011

Magyar Au Pair Tali II. Oxford junius utolso hetvegeje

Vizualisan vazolom az elmenyeket, mivel le is vagyok maradva es leirni mely, mindent kivesezo vagy epp hasizmot pukkaszto beszelgeteseket ezuttal nem fogok. Igy meseljenek a kepek es a kincset ero vidi nasikent. 

Woodstock es Oxford kozott mindig is allt egy ut felett ativelo fa, amirol ha nem ezerszer, akkor egyszer sem akartam kepet kesziteni. Vezetes kozben meg is emlitettem Magdinak (aki mellesleg elozo este nalunk aludt:) es ramszolt, hogy akkor miert nem huzodok felre, itt az alkalom. :) 



iPhone kepek (egesz jo minoseg)

Magdi :)
 Magdi legelso sor
 Sara, Magdi, Miss Simon (jobbrol balra haladva)
 Oxford panorama



 Gabi

 Melinda :)

 de szar... -.-
 hello Szilvi!





(egeszen eddig..)


Esztivel
 Ha jol emlekszem Magdi inditott egy peticio a kovetkezo kep ellen, amit a mai napig nem ertek..?! :)





Hungarian Au Pair meeting in Oxford, 2011 June from Melinda Simon on Vimeo.

15 comments:

  1. nekem mindig jár a szám, tudod, de mikor akartam én indítani petíciót a kép ellen? egyáltalán nem emlékszem rá. a video meg szupi :):)

    ReplyDelete
  2. Kristaly tisztan emlekszem, hogy neked neme tetszett a kep, en meg mondtam, hogy hm szerintem meg tok cuki a fejetek Saraval es igy nem lett kitorolve, majd valt egyik kedvence. :)
    A vidi fenomenalis! :)

    ReplyDelete
  3. Hey! Ez a videó felülmúlhatatlan!

    ReplyDelete
  4. Nagyon jók a képek és a videó is. :) Már többször is akartam kérdezni, hogy festett hajad van, vagy ez az eredeti színe? Szóval minden nagyon király! :D A hajad is! ;)

    ReplyDelete
  5. Biztos a sok hajlakk meg parfüm elnyomta a dolgokat. Amúgy nem is gáz kép, tényleg. Kicsit szomorú kiskutya fejem van rajta :D

    ReplyDelete
  6. jó ez a videó srácok! :)

    ReplyDelete
  7. Sziasztok csajok!

    Evi2 : koszi szepen, orulok, hogy tetszenek a kepek es a vidi is :)
    A hajam eredetileg (ha emlekezetem nem csal) kozep barna, s most festett fekete. Most arra az elhatarozasra jutottam, hogy visszamegyek barnara, mivel a csaladom no tagjai hamar oszulok, es igazan szeretnem meg egyszer latni az eredeti hajszinem mielott vegleg bucsut mondhatok neki :)

    Magdi : pont ezert tetszik a kep :)

    Niki : csak ha Te is rajta lettel volna (meg Ani) lehetett volna jobb :)

    ReplyDelete
  8. Hááh, ez a videó csúcsszuper!!!!!!

    Jó titeket látni!

    Kérdés: ki vette már észre rajtam kívül, hogy Magdi és Melinda hasonlítanak arcra?????

    Puszaancska F

    ReplyDelete
  9. És emlékeztek, ki hiányzott ekkor?! :D Magdi észre is vette, hogy valami nem oké :P
    Jó ez a kis élet-mozgókép amúgy, nem is hallatszik annyira a beszédemen, hogy honnan jövök :D

    ReplyDelete
  10. Sziasztok ujra!

    Fruzsi : ezt akkor boknak veszem, bar en meg nem figyeltem meg. :)

    Tamas : Magdi meg meg is jegyezte. Szilvi magyar vandort jatszott. :)

    ReplyDelete
  11. Oh, egyebkent, szamomra egyertelmu a szabo'csi szarmazas :) A mi tersegunkbe beszelik nyelvtanilag leghelyesebben a magyart - mondta a gimis oszim (magyar-enek szakos). Sok a dialektus kis hazankon belul, viszont eleg egyseges, nem ugy, mint pl/ Nemetorszagban vagy Franciaorszagban, ahol merhetetlenul durva olykor a tajegysegenkent felmerulo nyelvi diferencia.

    ReplyDelete
  12. pedig nekem teljesen szembetuno a hasonlosag koztetek. Na mind1. -mindketten szepek vagytok.

    Nekem is mondta mar egy nyhazi baratnom, hogy szabolcsban beszelnek legszebben. En annyirra nem ertem ezt, h mitol/miert?

    Pusziiiii

    ReplyDelete
  13. Hejj, most még büszkébb vagyok, hogy Szabolcsból jövök! :D Ezt én nem is tudtam, hogy elméletileg nálunk beszélik a legszebb, leghelyesebb magyart. We own the country :D
    Persze azért lehet hallani a dialektust, de nem annyira, mint amit már említettem korábban, egy-két videóban :P

    ReplyDelete
  14. Még több olyan videót,ami tényleg videó és nem képekből szerkesztett!!! Tök jóó :)

    Alissia Fernandes

    ReplyDelete
  15. Sziasztok!

    Fruzsi : koszonjuk szepen.
    Erre a kerdesre en egyszer azt a valaszt kaptam, hogy ez mind grammatikailag ertendo, tehat a nyelvtani tekintetben ebben a tersegben gyakoroljak a leghelyesebben a nyelvunket.Ez teljesen fuggetlen a dialektustol.
    Nem vagyok nyelvtan tanar, ez csupan hallottak (s kicsit azert eddig tapasztaltak) alapjan irtam le.

    Puszi

    Tamas : Nekem mar "szolt be" szekszardi lany a wizzair jaraton, hogy eros tajszolasom van :) S a legnagyobb mertekbe boknak tunt :)

    Vigyazz magadra.

    Alissia Fernandes : ez most altalad krealt vagy valodi neved? Minden esetre szep.
    Igyekszem, s nekem tetszenek az ilyen eletkepszeru videok. :)

    Mindenkinek tovabbi szep, esocseppekben mentes hetet!

    Melinda

    ReplyDelete