Monday 25 July 2011

a little airport update

..falatnyi alvás után hajnali 3-kor vetett ki az ágy, jobban mondva az ébresztő. Üdén és kényelmesen gatyába ráztam magam, egy óra és itt a taxi. Felraktam az arcom, még a hajamat is megfésültem, bepakoltam a legutolsó szükségest is és irány a bejárati ajtó. James, a taxis felszedte az összes motyóm, bepakolva azt a kocsi hátsóülésére... miért nem csomagtartó, az mostanáig egy otromba nagy kérdőjel... talán egy kis privát lom vagy napos hulla az oka... hm..hm..

útközben le-lezuhantak álomtól terhelt szemhéjaim, majd felocsúdtam mikor majdnem kioltottuk egy arra tévedt mókus életét... majd egy nyuszi... majd minket már nagyon rég megelőzve a bitument ölelte egy élettelen s lapos borz.. morbid ezt leirni? meglehet - a helyzetábrázolás átka..

megérkeztünk lutonra, iszonyat korán. James, a taxis és én leültünk egy kávéra. Valami napilap vagy mi a szösz lehetett, amit olvasott én pedig legyűrni vágytam egy barna kenyeres szendót.. aprópó szendó.. irritál ez a kifejezés? engem olykor annyira, hogy lassan megszoktam és megtetszett, aztán használni is kezdtem, hátha mások is megszokják és megszeretik... :)

becsekkolásnál a wizzaires néni rám akart tukmálni egy plusz jegyet a térdemnek, mert hiszi a piszi, hogy én azt be fogom hajlitani a gépen... mondja mennyi lenne a jegy - a 2oo font határát nyúzta - mondom, figyi, annyiért én még a combcsontomat is behajlitom neked.... aztán nem engedtem a 21-ből kipengette azt a fránya beszállókártyát...

a reptéren valami tolókocsira szerelt fazon tologatott el a kapuig.. jah, bocs, nem is.. a gépig.. felraktak egy ilyen kis liftre, ami felpakolt egészen a gép bejáratáig.. onnan már átbicegtem.. egyébként eszméletlen micsoda szimpátiát tud kiváltani egy tolószék.. mindenki mosolyog, még sokan szánakozó tekintetet is vetettek rám... haha...

a gépen valakii úgy elpakolta a mankómat, hogy mindenki hajába kapva jutottam el a wc-ig.. édes megkönnyebülés, majd vissza a helyemhez.. ideje egy HÁROM ÉVES KOR ALATT NE ÜLJ MÖGÉM feliratot gyártani a pólómra....!!!!!!

a 41-es főúton szarrá röhögtem magam a Magyar Dinnye táblákon... miért? jó kérdés.. de jól esett...!!

pá puszi.. még jelentkezem .. szeri mindenkinek

3 comments:

  1. Szia!

    Először is jobbulást Neked és a lábadnak! De én mondom, azért a képért erős túlzással, de megérte :D:D Nagyon jó kép! :D De azért remélem hamar meggyógyul(sz)! :)

    Örülök, hogy épségben megérkeztél haza. Bár hoztad magaddal az angol időjárást is... :D

    A találkozó nagyon jó ötlet (közben lehet már volt is :$), de sajnos én nem tudok elmenni, az ország úgymond másik végén lakom -erős túlzással :D De remélem kint, Angliában tudunk majd találkozni, ugyanis beállok (ismét) az au-pairek sorába, és Anglia mellett döntöttem.:)

    Aztán érezd jól magad itthon! :)

    Rita

    ReplyDelete
  2. Hú, én a szendó szónál jobban nem gyűlölök semmit. Talán a napszecsót :S Bár néha nálam is kicsúsznak ennek ellenére :D

    Jó "otthonlevést" és jobbulást a térdednek! :)

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Naponta többször csekkoltam a blogod új bejegyzésre várva. :) Örülök, hogy megérkeztél sikeresen, a térdednek jobbulást, de asszem, a pozitív hozzáállásod gyors gyógyulást eredményez. :)
    Én ismerem a szendó szót, használom is olykor. De van még a tarsolyomban olyan is, hogy szenya, szenyó. :) Bár ez lehet, inkább a szemét szinonimája? :-/ :)
    A dinnye táblákon nevettél?! :) Ez jó. :) Bár nekem sincs tippem, hogy miért. :P
    Jó nyaralást itthon! Állítólag jön a felmelegedés. :)

    ReplyDelete