Friday 15 July 2011

Hetvege elotti eletjel

Sziasztok fiuk, lanyok!

Kevesebb, mint egy het a hazaindulasig! :) Egesz fura erzes lapul a mellkasomban, varatlan, de hatalmas izgalomban vagyok, pezseg a verem egy kis magyar nyarra. Szamomra egyfajta zarandok ut a hazaut. Ritka, s majdnemhogy csak eves szinten fordul elo =) Hetvegen mar pakolas, keszulodes, hosszu ido utan meg a hajamat is befestem es levagatom!! :) 
Kedden megyek fodraszhoz, nem eppen helyileg. A szalon Kidlington nevu varoskaban van, 5 csillagos fodraszat. Talan kisse borsos az ar, viszont eddig minden alkalom utan elegedetten hagytam magam mogott lenyesett tincseim. Maradok a rovid frizuranal, vissazterek az elol hosszu, hatul rovidebb formara. Meg is lesz szedve, ezt a dus serot mar nem birom. Szoval eljen, eljen, kikupalt fejszerkezettel terek haza! :) .... Sarat megkertem hetvegen fesse be, de utolag vissaszivom a nagyon kedves ajanlatot, mert nem lesz erre nekunk idonk, eronk es kedvunk - a jo hangulatot ismerve ;) Tehat ezt atteszem hetfore..

A heten vissza kellett vonni a diakhitelt (mivel a teli jelentkezes kozben meg azt hittem szukseg lesz ra, aztan kiderult, hogy a csaladom - magyar - nagyszerubb, mint gondoltam volna..). Azt hiszem ezzel nem lesz gond. Majd augusztus kozepen kuldenek ertesitot a penzugyi osztalyrol, nemzetkozi bankszamla szam es egyeb finomsag. Meg tudtam - igy utolag, mert elotte ennek nem ereztem szukseget - hogy egyeb hiteleket is fel lehet venni pl. megelhetosegi (zsebpenz) es egyebek. Itt ne gondoljunk egy horribilis vagyonra, az sem biztos, hogy felveszem, mert lesz (elvileg) eleg megtakaritasom es keresetem, hogy mindent, amit kell finanszirozni tudjak. Hat, Amen! 

A baratomnak vegre megvettek a jegyet vissza Europaba - a ceg allja, jo mi?!.. Augusztus 3-an fog landolni, egy het Franciaorszag, csalad s ami meg jon, utana pedig koltozik Svajcba. Tegnap skype-oltunk.. jo volt ujra latni, mar hetek ota nem sikerult elkapni egymast online - csak email, telefon es sms. .. nem egy sapkas srac, csak megmutatta, ezt kellett hordania amikor a Nagy Tavak kornyeken vizisieltek egesz nap.. haha, mocskos mazlista.. 
gangsta=)
Tetves gyerekek
Tetu invazio a'la host kolok. Nem neztem utana mi fan terem tervesnek lenni. Allitolag ezt csak mastol lehet elkapni- ember-embertol, allattol nem lehet (?!), olyan nincs, hogy csak setalsz az utan es mit tudom en hirtelen tetves leszel. Tehat mar megint mas a hibas :) Mert a gyerekek haja tiszta, elmeletileg tetu csak tiszta, rendben tartott hajba el meg es rak le serkeket. Ezt innentol nem firtatjuk.. Azota uldozesi maniam van es leptem nyomon vakarozok - tehat megint csak -> minden fejben dol el. Kijelentem nem vagyok tetves! (Csak az elem :)

Csutortokon elkoszontem kedves cseh baratnomtol egy idora. Lassan indul az oceanjarora dolgozni! Hajra Hanka!

Ezen felul csajos hetvegenek nezunk elebe. Etternel lesz egy hajrazos hetvege : Magyarok, sutes, traccsparty. A legjobb. Ha minden igaz este 9 korul erkezunk Saraval es szereny szemelyemmel, a tobbiek meg kesobb vagy holnap csorognak be. Tehat ezuton kivanok Nektek is meseszep es esemenydus hetveget! Otthoniaknak sok naptejet es redukalt leegest!

Melinda;)

6 comments:

  1. Jaj de szépek vagytok a barátoddal. :) Hiába na, ez az igazság. :)
    Majd mutizz képet az új hajadról! Nekem a jelenlegi is tetszik. :) Én nem merek túl sokat vágatni, mert mindig megbántam, ha egyszer-egyszer többet engedtem levágni. Kb. vállig ér, de most nagyon meleg. :S Na, majd lesz valami. Már lehet egy festés is feldobná a képet/képemet. :P
    Neked is kellemes hétvégét! Puszi!

    ReplyDelete
  2. akkor ha Sam költözik Svájcba - meg hétvégén én is- akkor az azt jelenti hogy hamarosan látjuk egymást! :D
    - ha Mo-n nem is-

    addig is :*

    ReplyDelete
  3. Jee, sikerült visszatalálni a blogra. Nem tudom, hogy hagytam el, kerestem, de sehogy sem találtam. De most jó, volt bőven mit olvasni :)

    Amúgy csak én nem látom a képeket? O.o Ezt most pont látom, de az előző bejegyzésekben semmi :(

    ReplyDelete
  4. Most én se látom a képeket, csak ebben a postban. A többiben korábban láttam. Úgyhogy vmi gikszer van a blogspoton?! :-/

    ReplyDelete
  5. Sziasztok Csajok!

    Koszi szepen Evi2, torolnom kell a fodraszaror - kesobb irok miert... Remelem szep hetveged volt!

    Renko : nagyon hamarosan :)

    Aggie : orulok, hogy ramtalaltal ujra :) Hianyoltam a kommenteket toled. Jo ujra az eteren tudni Teged. :)

    Azt hhiszem sikerult visszabutykolni amit elbutyoltem.

    Pusza mindenkinek

    ReplyDelete
  6. Júj, jól esett ez a fogadtatás, köszönöm :$ :)
    Nálam most úgy néz ki, jók a képek, úgyhogy most megyek is, megnézem a többi bejegyzést :)

    ReplyDelete