Wednesday 21 September 2011

Sept 21

Reggel hetes óra tizenkettő perc. Viszonylag világosan indul a nap. 6.15-kor keltem. 10perc zene, majd 100 fekvőtámasz. Utána elkészültem. Előkészítettem a határidőnaplót, oda is beírom már a heti menüt, mert jelenleg minden a kis iPhone-ba van elraktározva és számon tartva. 



?



Sikeresen szürcsölöm a reggeli kávém, aminek vagy van hatásra álmos szemeimre vagy nincs, mármint az éberséget tekintve, de hogy jól esik az is biztos. 

Találtam a telefonom a jegyzetek között egy vicces feljegyzést. Még a legutolsó au pair találkozón írtam, szóval már egy ideje. Így szól :

"Elvittem az olasz csávót a Dominó pizzába. Ez kb. olyan, mint Jamie Oliverrel beülni a mekibe." 

Apropó Jamie. Lassan főzni kéne valamit. Már ha Évi is meghozta a kedvem a gasztronómiához újra és újra, meg kérem már épp itt az ideje egy kis konyhatündér tréningnek. A héten recept után nézek! - vagy jöhetnek tippek, ötletek. Hétvégi recept a cél. 

Csók mindenkinek!

8 comments:

  1. én kenyeret fogok sütni.(sütőben, nem gépben) azt ezerféleképpen lehet. de most per pill én tutira bevágnék egy sajttortát :D süss azt! :D

    ReplyDelete
  2. én már ezer éve krumplisbabáért és somlóiért epekedek, viszont figyelembe véve az egészségünket és fittségünket... hmm én minestrone levest csinálnék ;)

    ReplyDelete
  3. Sziasztok Csajok! :)

    Renko, kenyeret csinálok ma akkor én is! Bár én gépbe szoktam. Kevesebb a rizikó :D Nem vagyok édesszájú, így sajttorta sem lesz! :D

    Sára, mi a túra az a krumplisbaba???

    ReplyDelete
  4. sütőtök krémleves, hozzá pirítós olivabogyóval és füstölt sajttal. kellemes őszi étel, bár én ezt még későbbre tartogatom. :)

    mégis csak Ipad lesz/lett? látom nagyon tetszik. :)

    ReplyDelete
  5. Köszi Niki :) Leves lesz a 7végén :) Krémlevesen filózok, lehet zeller krém lesz belőle.. :);)

    Jah, bocsi a konfúzióért. Ez a család iPad-je nem az enyém! Azért jól esik megszorongatni :):)

    ReplyDelete
  6. egy nagyon egészségtelen, viszont annál finomabb kaja. krumpli és hagyma lereszelve, liszttel megforgatva serpenyőben kisütve. olajos és az egész ház bűzlik tőle, viszont az íze hmmm. és ha mértékkel fogyasztod - évente egyszer - nem is halálos :D

    ReplyDelete
  7. Szia!

    Most olvasom csak, hogy említettél a posztban. Sajnos, nem tudtam tippel szolgálni, mert Erdélyben jártam. :) Remélem, sikerült valami fincsit főzni. :)
    Puszi

    ReplyDelete
  8. Nyami csajoook! :) Képzeljétek, múlt héten sikerült eljutnom a nagy nyüzsi közepette, hogy neki álljak egy kis 7magvas kenyér csodának. 2 fejezetes a sztori. Az elsőben a versenyzőnk összeesett, hozzávaló szavatossági lejárása miatt =D a másodikban helyére újat ellátottunk és dagadó büszkeséggel pirult barnára :)

    Pussz

    ReplyDelete