Monday 12 September 2011

Imádjuk a hétfőket! Még akkor is, ha valójában ez az egyik legkeményebb napja minden hetemnek már idestova 2,5 éve. Szeretem a tiszta lapokat, az új játszmákat, az Új Év vagy a nyár legelső napját. Mikor mindenkinek van egy újabb esélye nem feltétlenül arra, hogy amit elszúrt újratöltve helyrehozza, hanem megpróbáljon kicsivel többet kihozni abból, ami mindeddig a maximumot képezte. Minden nappal többre vagyok képes. Keljünk fel így. Anno kínkeserv volt még maga az ébredés is. A tudat, hogy megint ki kell kászálódnom az ágyból, magamra ölteni valamit és elkezdeni egy újabb napot. Félre ne értsen senki, nem voltam se depressziós, se bánatos, s még csak nem is életem nehéz periódusain vergődtem akkor éppen keresztül. Szimplán utáltam felkelni. :) Hamar rá kellett jönnöm, mindazzal a sok, értelmetlen nyavalygással, helytelen hozzáállással csupán saját magam dolgát nehezítettem meg. Mint annyi minden más, ez is egyszerűen csak fejben dől el. Ma felkeltem, oké nehezen, tonnás személyhéjakat reggel 7-kor emelgetni sem könnyű, ráadásul a lábam is fáj ma, nem kicsit és még rengeteg elintéznivalóm van csak a mai napra, plusz a Rockhill Farm Court-i ház is itt toporzékol, kiáltva, hogy "Takaríts ki!". Sokan, kik hasonló cipőben járnak, vagyis álljunk meg egy szóra, mindenki hasonló cipőben jár. Mindenkinek ott van az a kereszt a vállán, ha vallásos, ha nem. Tehát, minthogy a Facebook jelenti számomra a másokkal való kommunikáció anyahajóját, a szociális élet virtuális Mekkáját, rengeteget szörfözök rajta. Itt találkozok a legtöbb negatív perspektívájú emberrel. Érdekesnek találom ezt a szociális oldalt, ki hogy kezeli, azt, hogy számtalan embernek (természetesen ez alatt azokat értem, kiket személyesen is jobban ismerek) mennyire eltér a valós és a virtuális énje, mennyivel bátrabban alakítunk ki egy olyan egzisztenciát a számítógép másik oldaláról, amire húsvér valónk nehezen vagy egyáltalán nem képes. Szeretem az olyan egyedeket viszont, akik számtalan építőjellegű tevékenységet végeznek (elvileg erről szól az egész), például Brookesnak van egy diák portálja, ahova akárki írhat ha tag és van egy szerkesztő, aki ott helyben válaszol. Érted?! Nem kell hívni a sulit, nem kell emailezni. Közérdek, hogy jól működjön mindenkivel minden, a jövendőbeli és a már odajáró hallgatókkal, így kialakítottak egy ilyen aktívan funkcionáló facebookos csoportot. Ügyesen elkanyarodtam a témától, szóval száz szónak is egy a vége, ha tele vagyunk ingerrel, rosszkedvvel, "bal lábbal ébredtünk fel", ne vetítsük ki azt másra, mert a minket körülvevő közegtől mindezt vissza is kapjuk. Előbb vagy utóbb, valamilyen formában. 

Legyen szép napotok, igyatok sok vizet, menjetek kocogni, olvassátok végig gyorsan az aznapi híreket, legyetek szerelmesek, boldogok, öltözzetek kényelmesen és ne felejtsetek el küldeni egy mosolyt! :) 

Köszi, hogy ma is benéztetek!

Nem utolsó sorba, pedig küldök egy videót mindenkinek. Az unokatestvérem, Muri Enikő, akivel már évek óta nem sikerült se találkoznom, se egy jót beszélgetnem, viszont tiszta szívemből szurkolok neki és kívánom a legjobbakat. Csak úgy, mint tavaly.


6 comments:

  1. Minden hasonló jellegű bejegyzésnél lenyűgöz a hozzáállásod. És azon agyalok, hogy az én kis buksimban mit kellene helyre állítani, hogy valami hasonlóképpen működjön. Ideig-óráig megy is, de hosszú távon nem sűrűn. Ilyenkor aztán mindig jól jönnek az ilyen posztok. :)
    Enikő az unokatesód? :o Nem semmi a csaj! Akkor Nálatok családi vonás, hogy ilyen nagyszerűek vagytok. :) Remélem, most bejut az élő műsorba, onnan pedig még feljebb. :)
    Puszi

    ReplyDelete
  2. Köszi Évi2! Szép hetet! Puszi :)

    ReplyDelete
  3. akkor ma uncsitesódat láttam a Reggeli-ben.
    nekem csak munkanapon nehéz a felkelés, mert ha szabadnapos vagyok akkor könnyen megy... pf :D

    ReplyDelete
  4. +1-elem ezt a bejegyzést ;)
    A felkeléssel még mindig nem vagyunk jóbarátok :P, de mostmár eljutottam arra a szintre, hogy - az ébresztő után - nagyon hamar kikelek az ágyból, mivel a lustálkodás csak felesleges időpazarlás. Az is, mint ahogy az alvás is - bár azért arra szüksége van a szervezetnek, a drága időnket rövidíti meg, amit hasznosabban is eltölthetünk.
    Uncsitesódnak tényleg jó hangja van! Nem mondom, hogy követni fogom a magyar X-Faktort, mert nem, de ha majd véletlenül linkelsz még be, azt megnéztem ;)
    Remélem minden okés veled!

    ReplyDelete
  5. köszi Tomi! Itt minden OK, tartom a frontot ;) Veled mi újság? Ha gondolod dobj egy emailt!

    ReplyDelete