Tuesday 6 September 2011

back to where I was

Újra innen az Egyesült Királyság egyik egyre dinamikusabban fejlődő kisvárosából posztolok. Ugye ahol, már felépült a városi kórház.. Haha emlékszem, anno még a jelentkezési lapjukon az állt, a szobám a rétre néz =) Mire kiköltöztem már nagyban folytak ez építkezési munkálatok a réten, amire a szobám is nézett...:)) mondom.. jól átbasztatok!

Hogy milyen újra itt lenni - mert ezt mindenki megkérdezi napi szinten legalább. 7 hét után is jó volt visszajönni. 7 hét gyerekek! Már teljesen visszaszoktam, épp időben jöttem el... Rengeteg minden történt, s mint sok más barátomnak nekem is igencsak tanulságos nyaram volt. Rájöttem, hogy azért nem is olyan rossz a hazám, noha még mindig nem tudnék visszabandukolni. Még nem. Lehet nem is fogok soha. Lehet néhány év eltelte után égni fogok a vágytól, hogy magyar földet koptassak újra. Na de maradjunk a jelen eseményeknél. Lassan megkezdődik az oskola fiúk, lányok! Ma küldöm el az utolsó simításokat a beiratkozással kapcsolatosan. Jah, ez csak az online része. A tantárgyakat majd az egyetemi campuson kell felvenni személyesen. Diákigit pedig online kell rendelni, mert ott helybe kígyózó sorok tömörülnek egymásra, ott pedig nem akarok megroskadni egy most operált szar bal térd társaságában.

2 comments:

  1. Attól még, h operált, nem szar :D hozzád tartozik, beszélj róla ehhez méltóan :D

    Egy kalappal, a bevezető meg jópofa volt ezzel a rétes kórházas sztorival:D

    cupp F

    ReplyDelete
  2. ó F, anyutól tanultad ezeket a bölcsességeket? :D
    nem tudom elégszer mondani Melcsi, örülök,h itt van :*

    ReplyDelete