Tuesday 20 September 2011

Helllllllllllóóóóóóóóóóóóóóóóóóó BROOKES!!! Most már üüüüber hivatalosan is ;)


Dinamikus cím után, dinamikus (legalább is annak ígérkező) hét. 

Eső, felfázás, elfuserált reggeli koffein bevitel és nem a szívem csücske vagy Te, ó folyadék, mert csak semmi pisi! a mai nap lehangoló, visszahúzó elemei. Mindazon által sikerült jó magasról leszarni az egészet - - - > nem csak hiszem hogy jobb lesz, tudom is. Hinni már kevés.. meg azt csak a templomba kell, ott csak az első sorban, mert a pap csak addig lát... Nah ha már így az elején ennyire sikerült bölcsnek lenni, lássuk miből élünk Melinda?! Mire is vállalkoztunk s lettünk elkötelezve a következő, minimum 3 évre? 

Leparkoltam, btw simán, csípőből, csuklóból, mindenből egyből megtaláltam a Campust. Hartcourt Hill Campus, a "prettiest", ahogy a főnéni köhögte ki a torkán a nagy előadó színpadáról egyenesen felénk meredve. Szőke, magas, angol.. átlagos. Artikulál, ahogy illik, lenyűgöz azzal a néhány nemes adattal, ami a campus eddigi történetét építi fel, elbizonytalanít és megerősít, s mindenképpen figyelmet kelt fel még a 'szemembe lóg a hajam, mert én így vagyok fess' 18 éves szexre éhes angol ficsúrnál is.. Rosszindulat vagy sem, nem, nem is, inkább makacs vélemény nyilvánítás vagy durva általánosítás az angol társadalom ezen generációját ékesítő hím tagjairól. Kivételek, mint mindig biztosan akadnak, csak sodorná utamba az Élet. :) Félre ne értsük egymást a más véleményt osztókkal, nekem van egy angol haverom, aki ízig-vérig a haverom, Adam.. ő is kicsit más, de talán még se. Olyan határeset. Mindegy, én sosem a férfi láttam benne, ezt nem is igyekeztem megfigyelni, óvva a köztünk lévő barátságot. Tehát mivel nem szexuális perspektíván alapszik a dolog, hagyjuk is a picsába, hogy vajon Ő egy azon fent említett kivételeknek avagy sem. 

Visszatérve, heló oskola téma! A sudár, szöszi nő elosztotta a népet szakok szerint. Mellém épp egy filozófia hallgató huppant le a székre egyébként, flegmán földre dobva a rongyos, egyetemista batyut, feldobva jobb lábát a bal térdére, hozzám lökve egy elhadart Hey!-t! Hát szia! :) Az MCC-ek (Media, Communication and Culture) maradtak utoljára eligazításra. Nem voltunk sokan, lehet nem jött el mindenki, mindössze 30-40en lehettünk, ezek közül pedig jó páran csak, mint mellék tantárgy vették fel az MCC-t. Mint, ahogy én is. Holnap lesz a Publishing Media, a fő tantárgy napja, meg MCC-re is holnap kell menni ténylegesen beiratkozni meg minden. Meg tantárgyfelvétel, meg ahhjjj, holnap kommunikatívabb leszek az jó ég áldjon meg, mert ma a hugyozási inger visszavett a beszélőkémből, akarva akaratlan. 

Ezen felül... iPad vs. MacBook... Szívem iPadhez, eszem a Machez húz. Azon belül is, MacBook Air 11... itt a link : link
:'O :'O nagy dilemma

Csók Nektek és további szép hetet...

Utóirat : mit gondoltok a ruháról?? :)


5 comments:

  1. hey! Ez volt aztán a bejegyzés :P
    Ez a i meg mac meg akármi pad, hogy jött képbe???

    ruci: jujjj nagyon kis szexitütü. kicsit MM ;) viszont én a fekete ruhák híve vagyok :)

    ReplyDelete
  2. Szeva :)))

    rég kommenteltem már :-(
    de a mi késik nem múlik,most pótolok:

    nálad örökmozgóbb embert még aligha láttam, úgy emlékszem vízöntő a csillagjegyed igaz? a spanyol barátnőm Ikrek és talán még ő tud így pörögni, ahogy te. :)
    Tök jó, hogy minden simán megy az egyetemi intézkedések terén,ez jóval megkönnyíti sztem a beilleszkedést, bár lehet ez nálad már semmit nem jelent, de azért jobb nyugiban mint idegesen,hülye adminisztrációs és egyéb dolgok miatt aggódva kezdeni az egyetemet.

    nem vagyok számítógépbuzi :D meg apple rajongó sem (halkan megjegyzem, talán azért mert még nem kóstoltam bele :D) sztem vedd a macbook airt. nem értem továbbá azt sem miért vannak egyesek odáig ezekért a tapicskálós mobilokért meg egyéb cuccokért. nade lehet én vagyok régimódi, h még mindig a manuális technika vonzz.

    a dress nagyon cuki, nekem bejön a fehér, vettem nyárra én is egy spagettipántosat, de végül nem volt alkalmam felvenni. akárki akármit mondd, a fekete minden alkalomra bevethető, a piros vadító, de biztos forrásból tudom a fehér színű ruha igenis nagyon bejön a fiúknál :D mindamellett, hogy divatos és a csajok is elismerően néznek majd rád :)
    Am elmondanám, hogy a fehér ruha különlegessége abban áll, h a menyasszonyi ruhára hajaz, mondjuk ezzel nem árultam el nagy titkot. :)

    Várom a következőt :) pusziiii F

    ReplyDelete
  3. ezt a bejegyzést de jó volt olvasni! :D

    a ruha gyönyörű! *.* bár bizonytalan vagyok a fehérrel személy szerint, de biztos sokáig ácsorognék előtte. :D

    ReplyDelete
  4. Helló Csajok!! :)

    Hát ez a nagy dilemma most... hhogy hogy hogy jött a képbe? XO Remélem hamar eldől mi lesz a velem érintkező modern technikai műszer sorsa... mert már rendesen irritál ez a hezitálás!! Lehet csak egy "sima" laptopot veszek és csőőő!

    Welcome back Fruzsi:)
    amint mondtam, lassan csak elválik a dilemma.. de már megtudakoltam mennyi egy vacsi új Mac Air 11.. a gatyám is rámenne :'| nah, majd alakul a héten ;)

    A ruhát még nem tudom de nagy lehetőséget látok benne :):)

    Niki, köszike :)

    Puszi Nektek!

    ReplyDelete