Tuesday 21 June 2011

Junius 21 Irni szeretnek. Angolul.

I feel like writing. Writing in English. I'd like to announce a giant sorry for all those who are not that capable of understanding English but as I have lived in an English speaking country for 2 years and 21 days so far, have learnt and seen things in an English way I guess somehow it all comes to be just as normal as posting in Hungarian. Which is a beautiful language and I do miss it from to day to day.
Maybe one day in the very very far future I'll be able to publish something French, too. Or not. Because there are always some other ways around. Or not... I'll leave You to decide whether I'm all confusing or not. 

I have had this little problem for like 5 months now, that my Hungarian laptop - which is shamefully old and used - has given up on me and left me without saying a direct ERROR. So, it's all dead now and is not willing to communicate with me at all. Therefore I'm using my British family's computer. It's a brilliant one. Huge screen, nice keyboard, printer and whatsoever. But I miss seeing my complete ABC under my fingers. Cos if I write : hat cipot csip a tyuk is actually not that bad to read or work out what the hell she means now, but when it comes to something like : meg jo, hogy novenytanban nincs alliterocio kulonben ongyi lennek can hurt your eyes. Or at least mine. 
As I'm about to make myself a proud owner of a new laptop soon I really am in such hesitation whether I should go for an English or a Hungarian one. My only infusion is my cracked and already-been-drained-once iPhone which I set up to English and Hungarian. Oh, well, guess it's not that complicated at all, it's only me focusing on too many questions.

I went shopping today. I needed some more stuff for working out. It went super smoothly. Believe it or not I managed to get exactly what I need. No less or more. Okey, maybe I got a little dress that I did not necessary need  but I take it as a well-deserved pudding after dinner. It isn't cheating on your own rules of buying clothes or other things, it's healthily stopping you limiting yourself too much. I mean is there a real line where we should stop? By that I don't only mean clothes, Let's say it could be whatever.
I was a bit cross with myself when after having done a whole loads of shopping (flight tickets, trips and vacations, presents, parties and of course clothes) I had sometimes bad conscious. Cos' what was wrong about what I did? Have I might spent a little too much? Yes. But did it make me happy? Yes. So? 
From now on I'm not closing my eyes passing by a good shop or having happen to see something undesirable on the Internet, nor will I give myself such limitation but still keep the challenge of staying fairly sane instead of going insane. And let's see how it goes. 
So, today, after a long foreword, I got a pair of new trainers, such comfy ones. They almost all were ugly, though I was trying hard not to decide by the look of the shoes but more by what they felt like on my feet. And then I got those ones, that are lazily laying by my bed having already been used today. Good ones. Good deal. After that I got a sports bra and shorts. 
Then I went to commit some crime and got that dress. Ops, we have agreed it isn't a crime anymore. So, I went to get some dessert. And it was delicious. 

By 3 I got home, safe as usual. Unpacked my bags, set down to sort out my mails then I read that book I love so much right now. Only for half an hour. I was in the spare room, right next to mine. The sunshine was laying on the big spare double bed and was almost impossible to resist. I made myself comfy and spaced in the sunny part on the top of the tall bed. I felt so nice. It felt like it was at least 25 degrees outside and summer finally came back. I shut my eyes and put my head down on my arm. I didn't mean to fall asleep. That's when you sleep the best. It was so comfy, and in my head I was playing all those lines I had just read in that book. Funny how words and ides created by others can make you think and feel. 

The next post is the NYC based on all your questions that are still free to ask! :)

Amennyiben kevesbe jaratos angolosok igenyt tartanak nemi forditasra, szivesen teszek az ugy erdekeben. 
A kovetkezo bejegyzes a New York-i elmenybeszamolo kerdeseitekre alapozva. :)


13 comments:

  1. Hi Miss Simon :)

    I've got another question just for you :D I would say it can connect to NYC from far... :P Here it goes:
    If you had to live in the USA which city or region would you choose to live in? Or if you are unable to pick only one easily what if you had to choose between you just visited in May?

    See you on Saturday :)

    Regards,
    Mr Simon

    ReplyDelete
  2. Bonjour ma petite fille!

    I guess, THAT BOOK's title is Eat Pray Love :D

    good choice :P

    xoxo F

    ps. I can proudly say that I am the owner of a pretty (expensive) dress too :D

    u.i.2: nem tudom, h átjött-e a szójáték amit az ps-ben kifejezni akartam XDD

    ReplyDelete
  3. Bocs,hogy magyarul írom :)

    Az angol egyetem,amire jelentkeztél és fel is vettek,arról tudnál írni majd?Hány éves és milyen végzettséget ad?Esetleg hallottál régi diákokat arról,hogy mennyire nehéz elvégezni?Hol tudsz majd elhelyezkedni vele?

    Köszönöm

    Egy olvasód:A

    ReplyDelete
  4. Szia kedves A!

    Semmi gond, nem kotelezo az angolul irt bejegyzesekre angolul kommentet irni. Mindenki ugy fogyasztaja es emeszti az ilyen es hasonlo posztokat, ahogy szeretne. :)

    Itt a regi blogom (ahova sajna tobbe nem tudok belepni, ezert is van tobbek kozott..) : http://life-over20.blogspot.com/2010/11/oxford-brookes.html
    Olvasd vegig a belinkelt bejegyzest.
    Beszeltem oregdiakokkal es jelenleg ott tanulokkal es ahogy Ok fogalmaztak "it's doable" vagyis elvegezheto. 3 eves alapvetoleg, viszont mesterkepzesre lehet jelentkezni ami +2, ami azert jo ha van. Plusz lehetoseg van csereprogramra, amire en mar most tervezem a reszvetelt, mivel ilyen okos lepesek midnig jol fognak mutatni az oneletrajzodban. Emellett a tapasztalattal rendelkezoknek az allaskereses is zokkenomentesebb (erre kituno pelda pl a baratom). Emellett en ugy nevezett interhsip-re is jelentkezni szeretnek, ami egy eves munkatapasztalat lenyegeben. Itt a szakmadon belul dolgozhatsz, nem teljes viszont diakelethez kepest melto fizetesert. Ezt en mindenkeppen Azsiaban szeretnem elvegezni, a csereprogikra pedig a legtobb es legjobb lehetoseg allitolag az USA-ban CA-ban es Kanadaban van. De ez meg tavoli terv, eloszor megkell birkoznom az elso evvel.

    Cseh baratnomnek mar le van zarva az elso ket szemeszter. 4 darab B (vagyis 4es) es egy darab A (vagyis 5os) szerepel az adatlapjan. Azert ez szep teljesitmeny. Szoval nem lehetetlen, mint ahogy soha semmi sem volt az, es nem is lesz. Minden elszantsag es szivokepesseg kerdese, s hogy mennyire gondolod komolyan.

    hogy hol tudod elhelyezkedni vele, ez igazanegy olyan kerdes, amire ha akarnek se tudnek valaszt adni. Eloszor ki kell bontakoznom a szakman belul, majd ha teljes kepet kaptam arrol, merre is szeretnek mozogni a Media vilagaban fogok tudni donteni minderrol. Gondolom ez mindenkinek evidens.
    A szakom eleg nyitott es komplex, tobbek kozott rengeteg lehetoseg van a helyi Oxford Press-nel (diakmelo, kisegites), ami szinten hatalmas elony a jovodre nezve.

    Ha meg van kerdes ide irhatsz es valaszolok : melidasimoon@gmail.com

    udv Melinda

    ReplyDelete
  5. Hey Mr Simon :D

    your questions will be considered in the NYC post II. thank you ever so much :)
    and oh hell yeah I'll see you on Sat in you know where?? Ox4d!! (-sorry I cannot get this out of my mind) :):)

    Bonjour Fruzsi!

    I have never heard this petite fille thing before but sounds funny to me. As like I was a little fillet?? :)
    and you're right that book is EPL

    always nice to have another pretty dress. :)

    well done. your English is good xx

    ReplyDelete
  6. fillet.. :D :D nice try but i'm afraid you're wrong :D

    it means little girl :)

    well, bonne nuit ma petite fille(t) :D

    ReplyDelete
  7. Vicces, hogy angolul kérsz elnézést azoktól, akik nem értik, amit írsz. :))))
    Már várom a NYC postot. A videó is nagyon jó lett!!
    Én soha nem mondanék le a magyar billentyűzetről.

    Fruzsi! Ha megengedsz egy kis korrekciót :) A "ma petite fille" azt jelenti, hogy kisunokám. Szóval, hacsak nem szándékosan ezt akarod írni, akkor inkább csak annyit használj, hogy ma petite. :)

    ReplyDelete
  8. :D:D:D Hat ez nagyon jo! :D

    Nem, en sem szeretnek megvalni tole. Meg nem vegeztem nagyobb kaliberu kutatasok a tema irant, de foglalmam sincs melyik laptop marka erne meg igazan. Ezuttal szuksegem van egy szuperjora. Egy strapabiro mindentudora (egeszseges keretek kozott). Hajlando vagyok nagyobb osszeget is raszanni, mint az atlag, viszont egig ero arakat sem tudok kipengetni. Valahol csak lesz valami szamomra. Nektek milyen van?

    Meg egyszer koszonom szepen a korrekciot. IT MADE MY DAY! :)

    ReplyDelete
  9. azert kezdtem angolul, hatha egy ido utan hozzaszoknak puszta magyar nyelvu olvasok. :) Mindemellett van google fordito :) Puszi

    ReplyDelete
  10. Huhúúú, a google fordító nem barát :D egyébként nem azért írtam, mert nem értem. és persze, most már mindenki valamilyen szinten beszéli az angolt, de például ha zulu-ul írna valaki, akkor hiába kérne bocsánatot az olvasóközönségtől azon a nyelven, mivelhogy úgyse értenék. Csak ennyit akartam írni.

    ReplyDelete
  11. Úgy fogalmaztam : "who are not THAT capable of understanding English" (akik nem annyira ertenek angolul) vagyis itt meg mindig azon olvasok vannak megszolitva, akiknek van nemi angul tudásuk. Aki pedig nagyon kiváncsi, az ír és lefordítom, ahogy ezt a végen meg is említettem.
    Plusz Zulu (elég izolált) és angol nyelveket ne vegyük egy véka alá :) nem lenne fer. Nyilván a madarin nyelven szeretnek közzétenni valamit, azt előtte tüzetesebben vazolnam.

    Egyébként, angol néha a szöszi többek között nemzetközi barátaimnak köszönhető. Plusz, mostmár ez is én vagyok.
    Gondolom bezavarhat nehány olvasót, reméljük ezért nem csökken a sok ősrégi és újdonsült olvasok által belemfektetett bizalom.

    Szép hétvégét! :)

    ReplyDelete
  12. Dehogy csökken!!!Írj csak nyugodtan angolul,nem bánjuk,sőt... :)

    Anyway,angol vagy magyar,tök mindegy,mi mindig olvasni fogunk!

    Petra

    ReplyDelete
  13. ja, gugle fordító a legjobb, főleg az h a szerződésemet mikor beütöttem hogy na mégis a
    "nourriture, logement, blanchissage"-re azt dobta ki hogy
    "élelem, hajlék, mosoda"
    höh XD

    ReplyDelete