Wednesday 8 June 2011

1db frissensult agyverzes rendel..

Reggel 9 ora, itt az ideje, hogy emailt csekkoljak. Le is huppantam a gep elo, kave a kezembe meg a hajam epp borzos, de attol reggel a reggel. Fellepek. Kismillio jelentes fcb-rol, bravo.. majd vegre ott a lenyeg, egy UCAS mail, egyenesen a Brookes-rol. Nem volt esedekes semmi, se kritirium, se papirmunka, gondoltam csak valami update lehet. Az uzim a felveteli kozpont weboldalara kalauzolt, ahol mar vart is egy figyelmezteto.
Mind a ket feltetel nelkuli helyem vissza lett utasitva. Vegigszaladt rajtam egy temperamentumos hohullam, szerintem bal oldalt meg a hajam is el kezdet hullani.. Felkaptam magam a szekrol, nem ertettem. Hivom a sulit, egy lusta bacsi valaszol. Nagy nehezen ravezet a helyes adminisztracios vonalra, majd vegre kommunikativ szintu tarsalgasba kezdtunk egy szimpi, segitokesz nenikevel. Meg lett magyarazva tovirol hegyire.. Allitolag kaptam egy emailt majusban - holott kikotottem majusban maximalisan elerhetetlen vagyok - ami arrol szolt, dontsem el a ket szak kozul melyikre vallalkozom. S mivel nem adtam le a voksot nem hogy csak idoben, de egyaltalan nem, igy kihuztak a rendszerbol. Makom volt, meg hataridon belul visszajeleztem a bakit, amit orvosolt a szimpi, segitokesz nenike a telon es beiratott hivatalosan is a rendszerbe. Ezennel minden eldolt, felvarrtuk az kabat ujjat. Publusing Media + Communitations, Media and Culture here I come!

8 comments:

  1. Teljesen elkezd izgulni az ember, olvasva a bejegyzésed. :) Szerencsére minden rendben van, és az olvasó is megnyugszik. :) Még egyszer gratulálok a sulihoz! :)

    Évi

    ReplyDelete
  2. huhh a hőhullám rajtam is keresztülfutott...

    ReplyDelete
  3. rajtam is!!!! komolyan mondom nagyon rosszullettem. :S

    hálistennek, h happy end a vége, különben kérhettünk volna dupla adagot a fincsi sült agyvérzésből.

    xo F

    ReplyDelete
  4. Hello mindenkinek ott a blog tuloldalan!

    Koszi csajok, mar lement a vernyomasom es a hajam is visszanott :-D

    Puszi Nektek!

    ReplyDelete
  5. hát jah, paraaaaaaa


    na azt figyeld, szerintem egy a karmánk ma vagy hogy kell ezt szakszerűen, ezoterikusan megfogalmazni

    ugyanis ma volt egyetemen az utolsó vizsgám, a diplomához 180 kredit kell, ma megbuktam, buktam egy 4 kredites tárgyat - kedvenc tanáromnál méghozzá...- így mennyi kreditem van???
    na mennyi?
    (mégis -.-')
    179
    nagyszerű mondom, nagyszerű, először cska röhögtem rajta, mondom nemigaaaaz hát ilyen vagyok én, érted, mért ne lenne bonyodalom...
    aztán lementem tanulmányi osztályra, szerencsére elfogadták a kérelmemet, ugyanis van 4 kredit a szakdogáért jár, amit nem kalkulálnak bele cska utólag, így 183 kreditem van. na most ellőttem a poént egy postomról, de mindegy :P szóval 5 évet öregedtem ma. aztán már kaptam neptun üzit h abszolvált lett a státuszom, de remélem ez nem megváltoztatható, mert akkor tuti ajánlhatna vki egy jó szanatóriumot :S

    na minden jó ha a vége jó :*

    ReplyDelete
  6. Latod Renko, az egeszben az a legpozitivabb, hogy tudtal nevetni. Mert mi mas tettel volna? Aztan atgondoltad es cselekedtel. Szerintem ha neptunon jova van hagyva, akkor nincs mitol tartani! Bar a neptun egyetemi evem legfajobb pontja :-D

    ReplyDelete
  7. azóta már legalább színes a neptun és te hallod szívesen odaadom az azonosítómat hogy lecsekkold micsoda témákat lehet kiválasztani a felülethez xD nekem már 3/4 éve masszívan fogfehérített begombázott fiatalok egy csokorba szedve vicsorognak a képernyő jobb felső sarkába. undorító. és ez a legjobb persze... és MUSZÁJ embereket bámulnod mikor belépsz. hihetetlen. ennél még a kies fekete fehér színtelen sansz kiégett unalmas fáradt semmitmondó téma is jobb volt az őskorban. pföj. hát ezért döntöttem úgy h mostmár lediplomázok xD

    ReplyDelete