Tuesday 7 February 2012

ejha(j)


9 comments:

  1. Jójójójó nadon jóó! :)

    Szép kis pofid van, akárhogy nézzük, neked öröm lehet hajat vágni :)

    puszka

    ReplyDelete
  2. Nah, örülök, hogy tetszik! :) Mert már le is lettem kisfiúzva :)))) pusziii

    ReplyDelete
  3. Melcsi, dögös vagy!!! :) Nagggyon cool az új haj! Imádom az ilyen merészebb elhatározásokat! :) puszcsi

    ReplyDelete
  4. Woooooooow de merész vagy! :) Nagyon jól áll! Én sose merném levágatni ennyire. :) Na, meg nem is biztos, hogy jól állna nekem. :) De Neked szuper.

    ReplyDelete
  5. Wow, nagyon vagány! Jól áll :) puxa
    Edina voltam

    ReplyDelete
  6. csak ismételni tudom az előttem szólókat: merész, de nagyon jól áll! :) bár szerintem neked mindenféle frizura jól állna. én nem vagyok ilyen szerencsés. az én hajammal nem egyszerű a göndörsége miatt...

    ReplyDelete
  7. Én pedig csak ismételni tudom magam : köszi csajok! :)

    ReplyDelete