Tuesday 19 April 2011

Udvozlet!

Mindenek elott engedjetek meg, hogy szeretettel udvozoljek mindenkit az uj blogon! 

Uj keretet es tiszta lapokat adok az elkovetkezoknek. A regi blogot millioszor modositottam, uj cim, uj imazs, de a vegen ugyanoda lyukad ki az ember : a tartalom szamit, nem a csomagolas. Pontosan ezert szimpla a kulso es friss minden. Bizom abban, hogy nem megyek senki agyara es tovabbra is lesznek kitarto olvasok. Ha nem, akkor az eletem, stilusom es irasaim nem nektek valo! :)

Melinda

9 comments:

  1. Szia Melinda, én itt vagyok, várom a bejegyzéseidet! :)))

    ReplyDelete
  2. Hát basszus... nem tudom miért, de bekönnyeztem xDDD

    ReplyDelete
  3. Nézzük, tudok-e végre kommentet írni ? :D

    Várjuk az új bejegyzéseket!

    ReplyDelete
  4. Sziasztok!

    Tatin, Aggie, Fruzsi koszi szepen az olvasast! :)

    ReplyDelete
  5. Köszönöm a meghívást! Naná, hogy olvasunk továbbra is. :)

    ReplyDelete
  6. thanks, lehet az enyém véget ér, de a Tied új életet kap

    ReplyDelete
  7. Renko, Evi2, Bea es Sara, koszonom Nektek is!

    Aprilis utolso hetvegejen jon az elso hivatalos poszt!

    ReplyDelete